Incola universaaljahu 500g

Laoseis:6

Koostis: tärklised (mais, kartul), jahu (hirss, mais), paksendajad (ksantaankummi, guarkummi), sool.

Toode on allergeenivaba.

KILOHIND: 5,80€

2,90 €
  • LAKTOOSIVABA
  • VEGAN
  • MUNAVABA
  • PÄRMIVABA

Toiteväärtus 100g kohta: Energiasisaldus 1308kJ/308kcal; rasvad 0,2g, sh. küllastunud rasvhapped 0g; süsivesikud 75,9g, millest suhkrud 0g; kiudained 0g, valgud 0,6g, sool 0g.

Hoida kuivas ja jahedas.

See on gluteenivaba turu kõige universaalsem segu. Selle toote abil saate hõlpsasti valmistada pelmeene, sõõrikuid, kooke, pastat ja isegi pitsat. 

Gluteenivaba munavaba pasta (2 portsjonit)

Koostis:

✅ 100 g universaalsegu Incola
✅ 2 lusikatäit taimeõli
✅ 50 g vett

Ettevalmistus:

Pange universaalne segu kaussi, lisage vesi ja õli. Sega kõik koostisosad lusika abil.
Pange tainas riisijahuga üle puistatud tainaplaadile ja mudige seda seni, kuni see muutub ühtlaseks ja elastseks. Rulli tainas õhukesteks koogideks ja jäta umbes 10 minutiks seisma. Seejärel lõigake kitsadeks ribadeks ja pange keeva soolaga maitsestatud vette. Küpseta 5–6 minutit.

GLUTEENIVABA MUNAPASTA (2 portsjonit)

Koostis:

✅ 110 g Universal Mix Incola
✅ 2 lusikatäit taimeõli
✅ 1 “M” suurune muna
✅ 15 g vett

Ettevalmistus:

Pange universaalne segu kaussi, lisage muna, vesi ja õli. Sega kõik koostisosad lusika abil.
Pange tainas riisijahuga üle puistatud tainaplaadile ja mudige seda seni, kuni see muutub ühtlaseks ja elastseks. Rulli tainas õhukesteks koogideks ja jäta umbes 10 minutiks seisma. Seejärel lõigake kitsadeks ribadeks ja pange keeva soolaga maitsestatud vette. Küpseta 5–6 minutit.

GLUTEENIVABAD PANNKOOGID (umbes 6)

Koostis:

✅ 50 g universaalsegu Incola
✅ 1 lusikas suhkrut
✅ 1 lusikas taimeõli
✅ 1 muna
✅ 120 ml piima

Ettevalmistus:

Pange kõik koostisosad kaussi ja segage neid ühtlaseks. Pannkookide praadimiseks kasutage õhukese põhjaga hästi kuumutatud panni. 

GLUTEENIVABAD MUFFINID (6 tk)

Koostis:

✅ 100 g universaalsegu Incola
½ ½ tl küpsetuspulbrit
✅ 2 g vanilje essentsi 
✅ 50 g suhkrut
✅ 2 muna
✅ 100 g taimeõli

Ettevalmistus:

Klopi munad segistiga suhkruga. Seejärel lisage õli ja lahtised koostisosad. Segage saadud segu umbes 1 minut ühtlaseks massiks. Pange tainas muffinvormidesse ja küpsetage 20–25 minutit 180 ° C juures.

GLUTEENIVABA PIZZA

Koostis:

✅ 170 g Universal Mix Incola
✅ 1 lusikas suhkrut
✅ 1/2 tl soola
✅ 10 g värsket pärmi
✅ 3 lusikatäit taimeõli või oliiviõli
✅ 100 g sooja vett

Ettevalmistus:

Juuretis: pange potti pärm, leige vesi, suhkur ja umbes 20 g segu. Sega ja jäta 10-15 minutiks kerkima.
Ülejäänud universaalne segu koos soola lisamisega valatakse kaussi. Lisage juuretis, kui see on tõusnud. Segage lusikaga. Lisa õli ja siis sõtku tainas käsitsi.
Pange tainas tainaplaadile ja moodustage oma pitsa ümmargune põhi sõrmede või taignarulliga. Jäta umbes 30 minutiks kerkima. Pange oma lemmik koostisosad peale ja määri oliiviõli servadele. Küpseta 5 minutit 250 ° C juures.

Gluteenivabad vahvlid

Koostis:

✅ 50 g universaalsegu Incola
✅ 3-4 lusikat suhkrut
✅ 1 muna
✅ 2 lusikatäit taimeõli
✅ 110 g piima
✅ ½ tl küpsetuspulbrit

Ettevalmistus:

Pange universaalne segu kaussi, lisage suhkur ja küpsetuspulber. Sega kuivained. Seejärel lisage piim, muna ja õli. Blenderda või sega ühtlaseks massiks. Küpseta vahvleid kuumutatud vahvlirauas umbes 4 minutit.